avklarat


Nu har jag avklarat första veckan med både mat och träning. Ska bli spännande att se vad vågen imorgon 😄

Idag tog hela familjen förutom Cassandra en lång lunchlur. Cassandra vägrade att sova så hon fick helt enkelt sitta mellan oss i sängen och titta på tv för att få någonlunda ro. Nu känner jag mig iaf mer utvilad och igår flyttade vi Chloé till sitt eget rum så hon slipper bli väckt av en storasyster 3 på morgonen. Visserligen innebär det att när Chloé vaknar på nätterna (vilket hon gör flera gånger varje natt) sitter jag i hennes rum och ammar ist för att ligga i sängen och somna med henne vid min sida. Samtidigt får jag mer kvalitetssömn med henne i hennes eget rum då jag inte behöver halvsova rädd för att mosa henne.

image

Snart kryper denna tjej 😅

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. linn
    Jan 11, 2015 @ 21:48:22

    Men vad spännande, jag ser fram emot ett mail från din blogg imorgon med resultaten 🙂
    Tänk på att kolsyra och salt binder vätska så har du ätit sånt två dagar innan vägning väger du också vattenvikt 🙂

    Puss!

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Jan 12, 2015 @ 05:41:11

      Drack så klart ett litet glas kolsyra igår kväll Linn 😔
      Men hoppas det inte gör en allt för stor skillnad.

      Snart hoppar jag på vågen och tar fram måttbandet 😄

      Puss

      Svara

Kommentera

