det är så fint


Guh så dagarna går. Jag har svårt ibland att hålla koll på dagarna. Jag tränar varje dag minst 30 minuter. Jag håller mig till matmenyn med ett intag av 1400 kcal. Jag förbereder mat och gör goda nyttiga mellanmål.

image

image

image

Guh vad jag gillar polenta blandat med ricotta och pressad vitlök 😋

image

Veckans frukost Mcfitfun

Jag har en ny energi nu när jag äter ordentligt om dagarna och jag är så mycket gladare nu när jag tränar.
image

image

Bästa är att jag kan träna allt hemma och då använder jag Chloé som vikter och hon älskar det.

Vet ni att jag har en fantastisk man. Min espressomaskin gick sönder igen, lagade den för ca 4 månader som min man betalade 1400 spänn för. Galet dyrt. Idag köpte han en ny espressomaskin till mig ist för att lämna in den gamla.

image

Han är en man som kan han 😍
Startar numera min morgon med en kopp varmt vatten med en kanelstång och pressad citron.

image

Dricker med sugrör då det är skonsammare för tänderna.

image

image

Älskade familj 💖

Idag var vi på Andy’s lekplats och lekte.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. malin
    Jan 17, 2015 @ 17:31:06

    åå gosingar! hoppas verkligen att vi ses snart!! och som jag skrev innan – heja dig!

    Svara

Kommentera

