neråt men framåt


Det fortsätter åt rätt håll. Igår hade jag invägning för att se resultat från vecka 2 och vågen visade -1kg.

image

Jag kommer helt klart göra de andra stegen med. Kommer kännas så tomt när allt är över. Men planen är att jag ska fortsätta leva så här. Jag kan ju ta mat från alla veckor och mixa ihop mitt eget matschema. Sen finns det jättemycket och bra träningstips på Instagram för att göra träningsschema. Jag har ju iaf fått en bra grund nu.

Jag känner mig så mycket piggare och gladare nu. Igår tränade jag hårt i vardagsrummet med dans som uppvärmning då jag lyckats förlägga gymkortet (så klart)

image

Men jag kunde iaf verkligen ta ut svängarna både i dans och styrka. Ok min man kollade lite konstigt på mig men det gör ju inget 😉

Frukosten denna vecka är min favvo. Havregryn över natten, och denna vecka är det med äppelbitar i. Så otroligt gott.

Lunchen är en Quinoa Cleans Bowl och gårdagens middag var Grow Up Girl macka.

image

Ikväll mmm pizza 😄

Happy new life 💖

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sandra Trankell
    Jan 23, 2015 @ 09:11:04

    Du är så duktig! Heja! Man blir väldigt inspirerad av dina framsteg! 🙂

    Svara

  2. malin
    Jan 20, 2015 @ 15:41:34

    måste vara kul att se sådana resultat! kul!

    Svara

Kommentera

