final 28jumpstart


Så var denna utmaning avklarad. Gjorde sista vägningen och mätningen igår.

image

Jag undrar om jag mätt fel för på pappret ser förändringarna helt otroliga ut men när jag kollar på för och efter foton ser jag ingen större skillnad alls.

image

Jag kan se lite mer magmuskler och att gäddhänget faktiskt blivit mindre. Jag har även märkt på kläderna att de sitter lösare speciellt då jag för första gången köpt en bh i storlek S. Say what?! Yes jag kan ha S, och jag som alltid behövt köpa 85 eller använda en sån där extra grej man sätter fast i krokarna.

Ser ni andra förändringar får ni gärna säga till då jag behöver motivation inför nästa utmaning som börjar på måndag.
Jag har tidigare berättat om min bulimi jag hade i tonåren och trots alla dessa år märker jag att den fortfarande försöker tränga sig in i mitt liv då och då. Jag får sug att hetsäta sen kräkas, trycka i mig allt jag kan hitta, precis som jag fick förr. Jag kan ha svårt att hålla mig till små portioner eller så blir det små portioner och sen hetsätning. Jag måste jobba hårt med självkontroll. Svårast är om jag är uttråkad och bara stratar runt hemma. Nu har jag märkt att träningen hjälper mig mycket att stå emot suget, om det så bara är att göra lite armhävningar.

Hoppas jag klarar detta så jag kan få den platta magen jag alltid strävat efter.
Och vet ni, jag skäms faktiskt inte över min kropp samtidigt som jag ibland gör det. Så konstigt det där. Men kanske skämdes jag över hur den var förut men inte nu.

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. crowmotherspirit
    Feb 04, 2015 @ 05:35:05

    Jag tycker att du ser jättefin ut! Man ser dina magmuskler tydligare precis som du säger. Tycker att du verkar gladare nu, hoppas att du slipper gamla hjärnspöken och får vara pigg och nöjd. Kram

    Svara

  2. crowmotherspirit
    Feb 04, 2015 @ 05:33:13

    jag tycker att du ser väldigt fin ut! man ser magmusklerna tydligare precis som du säger. Du verkar mycket gladare nu så jag hejar på dig att du slipper gamla hjärnspöken och får vara pigg och nöjd. Kram

    Svara

Kommentera

