hjärtepresent


Det var varit två fina dagar med ett mycket speciellt besök.
Finaste presenten,

image

image

image

image

Det har varit fullt upp i två dagar och imorgon blir det SPA ✌

Först kommer mamma över innan hon åker tillbaka till den norra delen sen åker Elin och jag till centralbadet för att chilla, dricka skumpa, få massage och äta rawtårta.

Har ju påbörjat nya utmaningen FitKini body Challenge så ska försöka att hålla mig nyttig imorgon. Har bakat en nyttig kaka idag (men bara i små mängder) och som Fitgirlsguide säger. Det är ok att ha en ”fusk” måltid men inte en dag. Och bestämmer man sig för att äta något med hög kalori får man jämna ut det med att äta mindre av de andra måltiderna. Så jag bör skippa frukosten i morgon helt enkelt. Får bli en kaffe och lite hallon.

image

Nuvarande vikt och mått efter en veckas ”paus”.

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Grete
    Feb 11, 2015 @ 10:33:29

    Hej Celina jag ville bara säga att vad roligt det är att se Sofia med sina andra barnbarn – hon pratar jämt om Cassandra och Chloe och jag vet hur mycket hon sett fram emot besöket! Tanken var att Gloria skulle följa men det blev så hastigt planerat så jag hoppas hon kan följa nästa gång – vi tittar ofta på bilder på dina fina flickor och Gloria längtar efter att få leka med sina kusiner ❤ Kram till er

    Svara

    • Klok utan Brillor
      Feb 12, 2015 @ 08:01:27

      Hej Grete, det har varit fantastiska dagar och så roligt att barnen och mamma klicka direkt, nu är mormor allt Cassandra pratar om. Vore jätteeoligt om Gloria kan komma nästa gång så de får träffa varandra och leka 😄😍
      Kram

      Svara

      • Grete
        Feb 12, 2015 @ 12:49:28

        Haha jag vet hur det är, farmor är Glorias allt och det är alltid tårar när jag hämtar henne där – men det är fint att se de starka band de har och kommer ha hela livet ❤

      • Klok utan Brillor
        Feb 12, 2015 @ 12:56:13

        Jag är så glad att de äntligen fått kontakt och hoppas att Gloria och mina tjejer också kan få en relation 😍

        Det är precis då det ska vara att vara hos sina mor och farföräldrar 👏👍

Kommentera

