28


Jag har haft en sån otroligt fin och underbar och fantastisk födelsedag.

Först kom mamma och Elin över med jättefina blommor och tårta

image

Mamma är så fin med barnen och nu är mormor allt Cassandra pratar om. Igår låg hon i vår säng och frågade efter mormor och tillslut började hon gråta efter henne.

Runt lunch blev det dags att ta farväl av mamma och barnen då jag och Elin åkte på spa och mamma skulle åka hem till Norrland.

image

image

Jag och Elin checkade in på Centralbadet och började med en fantastisk god Indisk kycklingsoppa till lunch. Sedan lade vi oss i det varma vattnet med våra varma fyllda magar. Vi bastade, badade i jacuzzi, hade ansiktsmask, Elin bjöd på bakelse med latte, skumpa och rawost (”ostar” gjorda på fikon, casewnötter osv) som vi förtärde vid en brasa i badrock sen fick vi världens bästa massage så vi båda åkte till himlen och tillbaka, sen drack vi mer skumpa och åt ”ost” vid brasan, badade och duschade för att åka hem till kyckling i ugn min man fixat.

image

Så kom Marc över (med blommor 😄) och vi hade en mysig och trevlig födelsedagsmiddag med en nyttig variant av brownie med nötter jag bakade kvällen innan till efterrätt.

image

Det blev verkligen en perfekt dag. Lugn, skön, avslappnade och tänk att min mamma kom ner till staden lagomt till dagen och att vi alla fick träffa henne och umgås 💖

Tack alla fina för att ni gjorde min dag så underbar och tack för de fina och välbehövliga presenterna. Jag älskar er! 😘

(Och barnen hälsar ”Tack mormor för alla fina presenter 💖”)

Kommentera

