nyckeln är förberedelser


Det var en härlig dag igår, jag och Chloé åkte Bandparken för att titta på lite djur och hänga med min vän Ann och hennes lilla Leon. Det blev promenad, gunga, lunch i solen och lite lek inomhus i parken innan syrran mötte upp oss och promenerade med oss hem till henne medan vi gick vidare till mig.
jag

image

Älskar btw Ikeas nya glaslådor med lock.

image

Igår gjorde jag tre olika marinader till mina tre dagars lunchlådor. Så lätt att stoppa kyckling i marinaderna över natten eller 1 timme och sedan bums in i ugnen.

Igår följde syrran och hennes kille med
mig på gymmet. Det var roligt att få träna med någon för en gångs skull. Och gissa vad, jag vann över syrrans kille i väggsitt, nästa gång tänker jag vinna över plankan också 💪

Känner mig så mycket starkare, här är för och efterbilder från 2a utmaningen fitkinibodychallenge som avslutades i söndags.

image

Överkroppen har fått störst skillnad med tydligare muskler, det är där fettet rykt mest, magen är svårare. Därför kör jag första utmaningen gällande mat igen då den hade bra förberedelser då jag äter lunchlådan till middag och middag till lunch.

image

Dagens lunch blev därför denna goda pizza med hemmagjord marinarasås, paprika, champinjon, spenat och mozzarella serverat med 1 ägg och ett halft äpple. Sååå gott 😋

Kolla skillnaden på mina armar före båda utmaningarna och efter båda.

image

Nu hoppar jag på ett annat träningsschema blandat med mitt eget så tufft kommer det att bli.

Sen måste jag ju bara berätta att Chloé kan stå helt själv i nästan 1 minut nu, 8 månader. Oj oj nu dröjer det inte länge tills hon går själv.

Kommentera

