hejåhå


Åh vet att det var riktigt länge sen nu men jag har varken haft tid, ork eller lust att blogga. Har även börjat fundera över om jag ska lägga ner hela bloggen. Vad tycker ni?

Snart är det även dags att börja leta jobb, med detta innebär det att jag behöver skriva nytt CV, suck. Avskyr verkligen att skriva sånt. Speciellt personliga delen om hur duktig man är, haha.

Annars är det bra, har gått upp alla kilon jag gick ner när jag började utmaningen men jag tycker faktiskt inte att det spelar någon roll då jag ändå blir starkare och har mycket bättre kondis. Jag tänker gå tillbaka lite mer som jag åt förr vilket var nästan inge ris, pasta och potatis, bara ibland. Mycket för att jag varken är speciellt förtjust i vare sig ris eller pasta och därför inget jag någonsin saknar men även för att jag föredrar mellanmål med mer 100 kcal per mål. För som jag åt förut gick jag inte upp i vikt utan snarare ner, bara att det gick väldigt långsamt men bättre det. Då brydde jag mig inte så mycket om vågen vilket jag ska sluta göra nu.

image

Jag har haft fantastiska dagar nu när solen äntligen är framme och värmer.

image

image

image

image

image

image

image

Och världens mysigaste och välbehövligaste dag med syrran och hennes kille 💖

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

En underbart spontan dag med mycket lek och skratt ✌

image

Gjort en katt till Cassandra har jag även hunnit med och en
image

Kanin till Chloé, samt

image

strumpor till mig själv 👍

Åhh jag älskar att mixa fryst banan med avokado, kakao och honung
image
image

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anna
    Apr 26, 2015 @ 19:19:42

    Hej! Längesen jag var inne här nu,haft mycket i skolan och så. Vill bara säga att du inte får sluta blogga! Det är så kul att se din vardag och dina fina barn. Kram från Anna

    Svara

Kommentera

