grattis du finaste 💖


Igår fyllde min fina syster år och jag och Chloé var bjudna på födelsedagslunch med Elins vänner.

image

image

Det var jätteroligt att få träffa hennes vänner och jag hade det toppen med mycket skratt.

image

Och hennes fina kille hade ordnat jeperdy om Elin och det lektes lekar. Haha jag blir som ett barn, älskar lekar ✌

image

Hade så roligt så kom inte hem förrän kl 18.

Medan jag och Chloé var på kalas var Cassandra och maken på Hästkapplöpning i Täby och det första Cassandra berättade för mig när jag kom hem var att hon hade ridigt på en häst 😍

image

image

Kommentera

