barndomshem


Vi tog en familjetripp upp till mor

image

Resan började med regn så det inte gick att se vägen. Var lättad över att det inte var jag som körde för då hade det varit snigelfart. Sen tyckte jag att det var så roligt att åka bil med familjen att det blev en lååång omväg längst kusten 😅 eller ok jag erkänner jag pekade ut fel väg för just i rondellen när det var läge att välja utfart tyckte min mobil att den inte skulle funka.

image

Nästa dag åkte vi och hälsa på mina barndomsvänner och deras underbara och bedårande barn. Våra barn lekte så himla bra med varandra också och det kändes tråkigt när det var dags att åka.

image

Vi gav Jennys lilla Frank en Frank i födelsepresent. Åh så goa barn de har, längtar så tills i sommar då barnen kan vara ute och leka.

image

Kusinerna lekte också otroligt bra ihop och så fort den ena försvann frågade den andre efter den. Sååå söta tillsammans och så sov de även tillsammans med deras mormor/farmor och hade det mysigt.

image

Så blev det en kort promenad i blåsten och kylan, men skönt vart det trots allt.

image

Och barnen tyckte det var roligt att åka vagn.

image

image

Vi åkte även och klappade och matade älg, så nu är det nästan det enda hon pratar om (efter att hon berättat att hon ridigt hästen så klart) hon ropade så fint att älgen skulle komma och äta potatis.

image

Det blev även ett besök till min far och Cassandra och Gloria lade blommor på hand grav och vinkade upp till himlen.
Sen blev Chloé tyvärr sjuk så vi fick packa och hastigt åka hem till Stockholm innan hela familjen blev sjuk och hann därför inte hälsa på min vän i Klövsjö. Men sån tur är att vi bestämt att komma tillbaka i sommar för en längre visit och då ska vi definitivt se till att vi träffas.

image

Och hur fint var det inte att komma hem till blommor på bordet med en fin lapp 💖
Min fina nyfunna vän som tog hand om våra fiskar och blommor och så är det vi som får komma hem till blommor 😍🙌

Det är skönt att vara hemma men tråkigt att vi blev tvungna att åka så hastigt och tidigare än planerat.

Skucku… See you soon 👍

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Sara
    Maj 17, 2015 @ 20:03:03

    ❤️

    Svara

Kommentera

