vår tid


Igår gjorde jag något jag borde gjort för länge sen. Lyckan spreds genom hela kroppen och jag fick ett brett leende till och från hela turen.

image

Jag var nämligen ute och joggade i skogen. Härliga underbara skogen, så skönt att jogga i terräng ist för på löpband. Orkade 40 min utan att stanna, visserligen skänktes tempot då och då men med tanke på att jag haft 4 veckors uppehåll från att jogga var jag väldigt nöjd.

image

image

Och vilken mysig dag det blev. Cassandra är hemma från skolan då hon har hosta. Men vi bestämde oss för att ta bussen, vilket Cassandra verkligen älskar och alltid tjatar om. Chloé somnade i vagnen så fort vi åkte vilket gav mig och Cassandra lite egentid. Vi gick på bibblan och fick en bok, ritade och läste.
Sen fick Cassandra välja vad vi skulle äta till lunch vilket så klart blev det

image

image

Pizza, en riktigt god pizza t.o.m sen lyxade vi även med glass till efterrätt medan vi väntade på bussen hem.

Myset fortsatte med att syrran kom över, det blev Cassandras tur att sova lunch och hon somnade med ett nafs. Så syrran och jag bakade nyttiga biskvider med choklad och citron medan syrran varva med att leka med Chloé. Sen mös vi på balkongen.

image

För någon dag sedan var det så där härligt väder så lilla familjen drog ut på promenad.

image

image

image

image

Kommentera

