som förr i tiden


Jag har alltid använt head and  shoulders son schampo och balsam men för några veckor sedan bestämde jag mig för att byta då doften från balsamet fick mig att må illa.

Köpte TREsemme’s schampo och balsam vilket funkade bra i början men nu senaste veckan har jag börjat få sår i hårbotten och har dessutom börjat tappa ofantligt mycket hår. Så jag googlade runt lite och fann denna hårvård.

Haha något jag kommer ihåf min mor alltid avslutade hennes hårtvätt med vilket jag fann helt galet. Men se så fint mitt hår blev 😍😄
image
Schampo
1 tsk bikarbonat blandat med
1 tsk vatten
Som jag försiktigt masserade in i hårbotten och lät sitta ett tag innan jag sköljde ur ordentligt.

balsam
2 tsk äppelcidervinäger
2 dl ljummet vatten
Jag hällde det över håret och lät det sitta i någon minut innan jag sköjde bort allt.

Och nej det luktar faktiskt inte äppelcidervinäger efteråt. Jag blev förundrad över hur härligt mitt hår blev efteråt. Mycket billigare och så mycket bättre för håret.

Något annat nytt som hänt är att jag förförsta gången efter skandalen i högstadiet vågat mig på en magtröja
image

image
Allt tack vare min stylefulla snygga syrra 😘

Vi har varit på 1årskalas för Chloés och min vän
image
Jag virkade ihop denna greppboll med Uruguays färger till present.
image
Jag och Chloé har tagit en långpromenad till Farsta.
image
Vi har äntligen kunnat sitta på balkongen och njuta.
image
Chloé har börjat potträna ;)😜
image
Cassandra har börjat övningsköra
image

image

image
Vi har hälsat på min morbror

Kommentera

