det kanske blir något trots allt


Idag var jag på min första jobbintervju efter att jag blev uppsagd pga arbetsbrist

image

Tur att jag har min charm, haha och att hon som intervjua mig är från Jämtland och bott i mina trakter. Vi klicka och hon förstod precis vad jag mena trots att jag inte kunde finna de rätta orden. Hon gav mig även tips och råd på CV och kommande intervjuer. Vilket pärla! Hon rekommenderar mig vidare och även om jag inte får just den tjänst jag sökt för komner hon spara mig och höra av sig om hon hittar något annat.

image

Så fick jag komma hem till denna sötnöt som min syster så snällt tog hand om under intervjun 💖

image

Och så blev det pumpascons med sockerfri marmelad och ost till lunch då jag inte hann göra annat.

Kommentera

