Hipp hipp


En av mina sötaste gullefisar fyllde då 1 år idag.

image

Sista magbilden innan vi åkte in till förlossningen

Året som gått med Chloé i bilder 1år

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
image

image

image

image

image

image

Morgonen startade med att vi sjöng happy birthday och ja må du leva för Chloé sen kom min syrra för att hämta båda barnen och ta Cassandra till förskolan medan jag slängde på mig mina kläder och drog iväg på intervju steg nr 2.
Sen mötte syrran upp mig med Chloé inne i stan. Vi shoppade kläder åt tjejerna och sedimage

an blev det finlunch med ballong

Efter åkte vi för att hämta Cassandra simage

image

å hon fick vara med och äta tårta.

Sen blev det nyttig chokladmouse till efterrätt
image
GRATTIS MIN FINA 💖

Kommentera

