oasen


Vilken helg vi har haft det. Äntligen semester.

Vi packade bilen och tog barnen på biltur bort mot Örebro där Malin bor. Så underbart. Är ju uppväxt på landet så ibland kallar naturen på mig och jag får frihetskänsla.

Svårt att berätta med både ord och bilder hur fantastiskt härligt det var. Det var så skönt att de bor så simpelt och trots att jag blivit lite mer av en stadstjej nu som inte är så förtjust i insekter dröjde det inte så länge för att vänja mig. Och barnen hade det underbart, sprang nakna, eller iaf Cassandra. Vi grillade och gjorde senare upp en eld. Barnen var vakna till sent och lekte i naturen men ändå precis intill oss. Var så skönt att jag kunde sitta ner för en gångs skull och njuta av kvällen till fullo och inte behöva jaga och underhålla för det skötte Malin galant 💖

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Och nästa dag fick jag cykla på Malin och Arturs megacoola cykel med både monsterdäck och batteridriven ner till sjön för att bada.

image

image

image

image

image

Cassandra grät när vi skulle åka hem, hon ville verkligen inte åka där ifrån.

image

image

image

(Just det ja, i fredags ramlade så klart Chloé ner från soffan rakt på soffbordets kant så hon spräckte huden, därav plåstret)

Vi kommer definitivt åka tillbaka till Malin och Artur mycket i sommar. Bästa semestern helt klart. Och nästa gång ska jag tametusan få med en bild på mig och Malin tillsammans 💖

Vi ses nästa vecka Malin 😘;)

Kommentera

