är detta slutet?


Som ni märker bloggas det lite nu. Det är för att jag inte har någon motivation att blogga om ni läsare inte kan slänga in några kommentarer. För hur ska jag annars veta om det jag skriver ens är intressant? Rullar inga kommentarer in lägger jag ärligt ner bloggen.

Träningen går sakta och jag äter extremt onyttigt så nu ligger jag plus plus plus på vågen. Men nåväl det får väl vara så.

image

Jag har aldrig längtat så mycket efter att få börja jobba och en rutin på vardagen. Tror det kommer bli stor skillnad på mitt matning när jag börjar jobba. Jag har varit på intervjuer men inte fått något napp ännu. Jag får väl ta och inse att jag söker jobb inom något där jag varken har utbildning eller tillräckligt med erfarenhet och måste därför söka något som jag egentligen inte vill göra.

Om sommaren ändå varit bättre, den har regnat bort och vi har mest suttit inne och klättrat på väggarna.

image

Men vi har iaf fått lite ordning på lägenheten och skaffat massor av böcker till Cassandra.

image

image

Jag har dessutom träffat en ny motivationsperson inom träningen. Min brorsdotter som köttar på rejält med muskler (men inte bodybuilding då). Vi har tränat lite en gång tillsammans och jag längtar tills nästa ordentliga pass. Hoppas det blir snart.

image

Vi har även sålt en hel del babysaker och mer skall säljas billigt. T.ex. denna underbara gunga/babysitter som räddade mig många gånger.

image

image

Bärsele med extra stöd för ryggen

image

Amningskudde och mera om någon är intresserad ;)👍

Tror jag avslutar detta inlägg med detta. Så hoppas jag att något säger ”nej sluta inte blogga jag lovar att kommentera oftare, ja varje inlägg!”

image

image

image

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Malin
    Jul 30, 2015 @ 11:24:57

    Nääää sluta inte! Det här är ju bästa grejen så jag får hänga med i erat liv när vi inte ses så ofta! Jag looooooovar att kommentera tusen gånger 😃

    Svara

  2. Sara
    Jul 27, 2015 @ 19:47:30

    Du får inte lägga ner bloggen!

    Svara

  3. linn
    Jul 27, 2015 @ 16:28:23

    Neeeej, sluta inte! Jag som prenumererar på din blogg.. Jag älskar att få ett mail med dina inlägg.

    Svara

Kommentera

