överraskning


I torsdags när jag stod och lagade lunch ringde det plötsligt på dörren. Trodde det var min syster som skulle lämna lite bär efter ett besök hos mor. Lite rätt hade jag…

När jag öppnade dörren och såg vilka det var började jag gråta av lycka. För inte var det bara min syster och hennes kille utan där stod även mor 💖

Så vi packade ihop lite grejer och gjorde iordning barnen för en utflykt då vi även hade turen med ett perfekt väder.

image

image

image

Elin och Mark stannade kvar och spelade volleyboll medan mor, jag och barnen åkte hem till oss för att grilla på bakgården.

image

Haha spana in Cassandra i bakgrunden

image

Passande verkligen super att grilla där. Barnen lekte fint i sanden och sprang inte ut från gården. Sen kunde jag lättare Chloé i hennes säng och bara ta ner babymonnitorn ut 👍

Nästa dag tog jag barnen och åkte över till syrran då mor sov över där för att äta frukost och sedan dra till parken för picknick.

image

image

image

image

Kvällen avslutades med ”egentid” med mor på balkongen med lite rosé

image

Cassandra kunde så klart inte somna så hon kom ut och tyckte att hon skulle hålla oss lite sällskap.

Senare på kvällen åkte mor vidare för att sedan komma tillbaka på söndagkväll för att sova över.

Söndag förmiddag åkte vi till uncle Mark och Emmeli för en snabb lunch
image
Sedan drog vi vidare på 1årskalas för fina Leon, såå Cassandra längtat efter att få leka med sin kompis Elvin 💖
image
(Cassandra vill för övrigt vara naken hela tiden nu vart vi än är. Senast idag klädde hon sig naken på Ikea 🙈)

Senare på kvällen kom mor och det blev mer vinmys och jag fick pyssla om henne lite med att måla hennes naglar
image
och vi satt uppe till kl 1 på natten och pratade om allt möjligt.

Idag blev en lugn men ändå en full ös dag
image
Mor stod inte ut med vår extremt isiga och frostiga frys så den ville hon genast avfrosta och klarade att göra det på endast 2 timmar, stackars mor, aldrig får hon slappna av! Men så glad hon var när det var färdigt och hennes ögon glittrade.

Sen åkte vi på biltur
image
Och lekte i sandlådan
image
Så roligt att se dem tillsammans
image

image
💖

Nu har mor åkt hem och vi saknar henne redan. Vi älskar dig och längtar tills du kommer igen. Tusen tack för allt 😘😘😘💖💖💖

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sara
    Aug 11, 2015 @ 15:09:40

    Åh vad härligt☺️ Vilken helg!😄

    Svara

Kommentera

