funka


Måste bara säga att jag älskar mitt nya jobb. Inne på min 3e vecka och jag stormtrivs. Har en superhärlig rumskompis som gör dagarna till en fröjd, och har nu börjat lära känna fler och fler på kontoret, och det är ett härligt gäng. Idag hittade jag en annan tjej som gillar att baka nyttigt så hon ska få provbaka mina recept för att se om de behöver korrigeras eller något.

Nu är det full flytt på gång på kontoret så imorgon och på fredag jobbar jag hemma. Ska bli riktigt nice faktiskt, ska passa på att ta en gympause och njuta av att få sitta hemma i lugn och ro och jobba. Alltid mysigt med hemmamiljö för omväxling, lite orolig över hur småätandet kommer att gå men förhoppningsvis håller jag mig så pass sysselsatt att jag inte ens hinner tänka på sånt.

Ser verkligen framemot att komma till det nya kontoret på måndag, få komma i ordning med alla saker och göra mitt eget krypin och föra in mina rutiner och göra allt från noll. Känns verkligen som ett ställe där det är viktigt att personalen trivs och får påverka.

I just love it!

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. linn
    Sep 16, 2015 @ 18:58:03

    Vart jobbar du någonstans vännen?

    Svara

Kommentera

