hon blev 3


Det går bra nu! Alltid trevligt att få beröm och att chefen är nöjd. Haha jag vill inte att jobbdagen ska ta slut. Jag trivs så bra. Klart jag älskar att vara med mina barn och åhhh Cassandra pratar ju så bra nu och vi kan ha allt mer och mer meningsfulla samtal. Igår så hade vi även egentid med att göra pärlhalsband efter att Chloé lagt sig

image

Och hur mysigt är det inte när hon kommer tidigt på morgonen och kryper upp i vår säng, lägger handen om mig och ansiktet nära nära och knubbiga handen på mitt ansikte. Då vill jag inte kliva upp och längtar till helgen så vi kan ligga kvar så länge vi vill.

På söndag är det kalas för Cassandra som fyllde 3 år den 28e september. Jag har som vanligt inte hunnit gjort något inför kalaset så måste ta tag i det. Baka massor och köpa saker. Hoppas jag lyckas lägga ner lördag på att göra allt.

image

”Mamma kan du ta kort på mig?” åhh mitt älskade hjärta 😍💝

Kommentera

