cassandras kalas


Skrev ett inlägg med bilder men det kom visst inte med (såg jag nu).

Det blev rätt stressigt då jag som vanligt ställde mig och bakade på lördagen och kalaset var på söndagen. Sen jobbade min syrra (hon är en riktig fixare) så hade inte hennes hjälpande händer. Men det blev lyckat, Cassandras kompis sa till hennes pappa att det var det bästa kalaset hon varit på.

image

Det blev en chokladtårta som Cassandra önskat med en häst på

image

Gjorde hästen med hemmagjord sugerpast och chokladtårtan var ett recept för chokladmuffins. Innehållet blev hemmagjord vaniljkräm och jordgubbsmouse.
Det blev lek med lera och fiskedamm.

image

Cassandra fick jättefina ballerinaklänningar (som hon nu konstant ska ha på sig).
Ja och alla andra bilder har jag råkat radera 😭

Kommentera

