tourettes symdrom


Jag och några kollegor pratade om olika funktionsnedsättningar, vi jobbar ju trots allt med att förbättra tillgängligheten dör dem som har det.

Hon sa iaf något intressant. Hon sa nämligen att hon tror att jag har en toretts syndrom. En Toretts syndrom i att tala sanning. Och faktiskt ju mer jag tänker på det ju mer stämmer det.

Jag måste tala sanning. Det bara pluppar ur mig. Precis son torrets, det går som inte riktigt kontrollera att hålla sanningen inne.

Detta innebär inte att kag inte kan hålla andras sanningar. Det är kag faktiskt rätt bra på. Men när det kommer till mina egna sanningar ploppar det ur mig.

Kommentera

